Articole de business, din diverse domenii

21 iunie 2019

Topul meu de seriale

Ca mai toata lumea, cand ma apuc de un serial obisnuiesc sa urmaresc mai multe episoade, poate chiar sezoane in decursul unei zile / nopti 😊 Asta se intampla, pentru ca au si o intriga buna, imi stimuleaza un pic gandirea, ma scot si din zona de confort. Unele chiar ma impulsioneaza sa-mi doresc mai mult de la mine.

Majoritatea serialelor pe care vreau sa vi le recomand, au note bune din partea criticilor dar si a urmaritorilor. Actiunea si personajele sunt atent construite.

Ah si nu, inca nu m-am uitat la Game of Thrones.

1. Suits.
Este genul de serial care ma impulsioneaza sa-mi doresc mai mult de la mine si de la viata, majoritatea personajelor avand skill-uri pe care imi doresc sa le capat. Personajul principal este si preferatul meu, Harvey Specter. Daca esti curios cum decurge o zi in marile corporatii din New York, uita-te doar la un episode. Pe celelalte iti vei dori singur sa le urmaresti.



2. House of Cards.
Este unul dintre cele mai apreciate seriale de-a lungul timpului. Mai exact, intreaga poveste se invarte in jurul unui politician, avid de putere – Frank Underwood. 


3. Dexter.
Urmareste un serial despre un criminal in serie, inconjurat de dileme sociale greu de rezolvat. Actiunea filmului te va tine cu siguranta cu sufletul la gura, pentru ca fiecare episode este captivant, cu rasturnari de situatie.



4. Doctor House.
Personajul meu preferat, ever. Este vorba de un medic intelligent, genial, sarcastic, charismatic si super complex. 


6. Breaking Bad.

Un alt serial cotat foarte bine, classic si foarte complex. Este vorba de un geniu al chimiei, Walter White, care este profesor la un liceu din Albuquerque, New Mexico. Intrega actiune incepe odata cu momentul in care acesta afla ca sufera de cancer pulmonar. 




7. You.
Personajul principal, Joe Goldeberg, este un tanar cu probleme psihice ca incepe o relatie de dragoste toxica si abuziva cu Beck. Serialul este antrenant, cu o psihologie destul de complexa. 



8. Cernobyl.
Este serialul momentului, cu siguranta. Multi il considera socant, dar nu fac decat sa arate faptele intamplate in urma cu 30 de ani. Este genial conceput, pana la cele mai mici detalii. Iti recomand sa il urmaresti, daca vrei sa afli ce s-a intamplat cu adevarat.



0 comments:

Trimiteți un comentariu

Cautare in blog

Postari Populare

Pagini Blog